.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنر را باید با هنر پاسخ داد

نایب رییس کمیته فرهنگ و رسانه مجلس شورای اسلامی، ساخت فیلم‌های ضدایرانی را دستورکارهای برنامه‌ریزی شده از سوی هالیوود و بنگاه‌های صهیونیستی عنوان کرد و بر ضرورت تحرک‌های هنری هنرمندان ایرانی در کنار برخوردهای قانونی برای پاسخ به فیلم‌های ضد ایرانی تاکید کرد.

"بیژن نوباوه" در خصوص فیلم "ایرانیوم" که در کانادا اکران شده است، اظهار کرد: طبیعی است که فیلم‌هایی که درباره منافع نظام اسلامی ساخته می‌شود، نمی‌تواند فیلم‌های مثبتی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس، با تاکید براینکه جریان فیلم‌سازی در کشورهای غربی، جریانی با پشتیبانی صهیونیست‌ها است، افزود: پشتیبانی صهیونیست‌ها از هالیوود گرفته تا بسیاری از کشورهای دیگر تا جایی است که این‌گونه فیلم‌های برنامه‌ریزی شده را برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی و هر موضوعی مانند حقوق بشر، نقش زن در جامعه و پیشرفت‌های جامعه اسلامی و خصوصا مسئله‌ای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که بتواند امروز در دنیا مطرح شود، می‌سازند.

به گفته نوباوه، ما در گذشته نیز شاهد ساخت و اکران چنین فیلم‌هایی مانند فیلم "بدون دخترم هرگز" بودیم و ساخت فیلم‌های در راستای مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی ایران به امری عادی و ساده تبدیل شده است.



پیشرفت‌های ایران باعث رشک کشورهای غربی شده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، همچنین در خصوص واکنش به ساخت چنین فیلم‌هایی از سوی غرب گفت: به نظرم وظیفه ما این است که در کنار برخوردهای قانونی، تحرک‌های هنری داشته باشیم. درواقع باید صرفا هنر را با هنر پاسخ دهیم و این جریان شاید انگیزه‌ای باشد برای فیلمسازان ایرانی که بتوانند چهره واقعی ما را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام دنیا شاهد این موضوع هستند که ایران در 55 کشور مدعی علم و تاثیرگذاری در جامعه بشری، رتبه 22 را دارد و همین امر باعث حسادت و رشک کشورهای غربی شده است، بنابراین طبیعی است که چنین عکس‌العمل‌هایی را از خود نشان بدهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس، معتقد است که انعکاس پیشرفت‌های علمی حتی به صورت مستند می‌تواند پاسخ منطقی و کوبنده‌ای در مقابل این‌گونه فیلم‌ها باشد.

فیلم 60 دقیقه‌ای ایرانیوم ساخته "رافائل شور" به موضوعاتی از جمله حمایت ایران از گروه‌هایی چون حماس و حزب الله و همچنین ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته‌ای می‌پردازد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.